Корейська косметика Isntree
В даний час існує багато проблем через шкідливі речовини в косметиці, які поширюються на світовому ринку. 18 жовтня 2008 року генеральний директор Isntree Кім Чжин У виступив з доповіддю на корейському управлінні з контролю за продуктами та ліками (KFDA) заявивши, що косметична технологія Південної Кореї є досить конкурентоспроможною порівняно з дорогою зарубіжною косметикою класу люкс.
У 2008 році команда професіоналів у сфері краси заснувала блог Isntree, присвячений догляду за шкірою. На створення інформаційного майданчика їх підштовхнув новий закон, який зобов'язує корейські бренди перераховувати всі складові інгредієнти.
Користувачі засипали онлайн-проект питаннями про косметичну індустрію, що змусило консультантів ретельніше вивчити тему. Експерти розчарувалися у багатьох вітчизняних виробниках і у січні 2012 року вирішили створити власну однойменну марку.
Так був народжений бренд Isntree з переконанням, що він може зробити якісну та недорогу косметику. Бренд завжди був здатний рости, спілкуватися зі своїми клієнтами, бути чесним зі своїм справжнім серцем та чесним із вашою шкірою. Так Isntree став осередком лідерства на ринку правильної a.
Філософія бренду Isntree
Філософія бренду закладена у його назві: Island – територія, захищена від забруднень; Natural – безпечна натуральна сировина; Three – дерево, що плодоносить, яке ділиться дарами природи.
Перевага Isntree перед гігантами індустрії у тому, що його співробітники, включаючи генерального директора, спілкуються зі споживачами. Вони зобов'язуються надавати однаково якісні продукти та не відмовлятися від стратегії навіть за зміни загальносвітових трендів.
Команда обіцяє:
- вибирати корисні рослинні інгредієнти без синтетичного баласту;
- прислухатися до відгуків;
- не вкладати гроші у дорогу рекламу;
- виготовляти упаковки з матеріалів, що переробляються; перевіряти рецептури на наявність алергенів;
- виступати проти випробувань на тваринах;
- брати участь у волонтерській діяльності, вносити щедрі пожертвування до благодійних фондів.